هفت سین بی سین!
امسال هم مثل پارسال جشنواره هفت سین در طبقه همکف فنی برگزار شد با این تفاوت که گروه پلیمر 86 هم شرکت کرد و سفره هفتسینی چیده شده بود که گرچه هفت تا سین نداشت ولی به جاش چهار تا ماهی داشت! و کلی شکلات که به هرکس که به سفره ما رأی میداد یکی میدادند. (البته همه شاهدند که نه تنها شکلات دلیل رای ها نبود بلکه این رأی دادنها کاملا خودجوش و بر اساس میل شخصی بود و هیچ زوری هم بالای سرمان نبود!)
تصویر اول: سفره هفتسین دانشکده فنی-اسفند 88

تصویر دوم: سفره هفتسین بچههای پلیمر 86 - اسفند 89

تصویر سوم: کشف یک فقره خاک ژلهای روی سفرهی بچههای مواد، گل کردن احساس
مالکیت و انتقال آن به سفره خودمان در میان دو سین موجود: سنجد و سماق!

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت 2:17 توسط بیتا کاظمی نژاد
|
...........سلام - خوش آمدید........... این وبلاگ متعلق است به همه ی بچه های پلیمر ورودی 86 دانشگاه علوم و تحقیقات. محلی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، بحث و تبادل نظر، بیان درددل ها، ابراز رفاقت ها و حل مشکلات.