امسال هم مثل پارسال جشنواره­ هفت سین در طبقه همکف فنی برگزار شد با این تفاوت که گروه پلیمر 86 هم شرکت کرد و سفره هفت­سینی چیده شده بود که گرچه هفت تا سین نداشت ولی به جاش چهار تا ماهی داشت! و کلی شکلات که به هر­کس که به سفره ما رأی می­داد یکی می­دادند. (البته همه شاهدند که نه تنها شکلات دلیل رای ها نبود بلکه این رأی­ دادن­ها کاملا خودجوش و بر اساس میل شخصی بود و هیچ زوری هم بالای سرمان نبود!)

 

تصویر اول: سفره هفت­سین دانشکده فنی-اسفند 88

 

تصویر دوم: سفره هفت­سین بچه­های پلیمر 86 - اسفند 89

 

تصویر سوم: کشف یک فقره خاک ژله­ای روی سفره­ی بچه­های مواد، گل کردن احساس

 مالکیت و انتقال آن به سفره خودمان در میان دو سین موجود: سنجد و سماق!