فرصت مجدد کارگاه کامپوزیت
طبق اطلاع مسئول محترم برگزاری کارگاه کامپوزیت در پژوهشگاه پلیمر، بنا گردیده است که برای دانشجویانی که نام آنها در ادامه مطلب درج گردیده امتحان مجددی روز دوشنبه ۱۱ مهر ماه ساعت ۱۴ در پژوهشگاه پلیمر برگزار گردد. طبق گفته ایشان دانشجویانی که به این ترتیب ازفرصت مجدد استفاده می نمایند در صورت احراز نمره قبولی از این درس، نمره نهایی منظور شده برای آنها ۱۰ خواهد بود. بدیهی است که عواقب ناشی از عدم حضور به موقع در زمان و مکان یاد شده بعهده دانشجویان خواهد بود.
اسامی دانشجویانی که مجاز به شرکت در آزمون مجدد درس کارگاه کامپوزیت هستند:
۱- سپیده بندی
۲- سها سادات رضوی
۳- هانیه لیاقت ورز
۴- مریم راشدی
۵- زهرا سیفی
۶- نازنین افغان
۷- ندا باقری
۸- عطا رزاق کریمی
۹- سجاد روزخواه
۱۰- احمدرضا علیمحمدی
۱۱- حمیدرضا قدمی
+ نوشته شده در سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت 15:17 توسط امیرسها فرنیا
|
...........سلام - خوش آمدید........... این وبلاگ متعلق است به همه ی بچه های پلیمر ورودی 86 دانشگاه علوم و تحقیقات. محلی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، بحث و تبادل نظر، بیان درددل ها، ابراز رفاقت ها و حل مشکلات.