کی، کجا؟! D:
بعــــد از مدتها صبر و بلاتکلیفی، امروز بالاخره نتایج نهایی کنکور ۹۱ هم اعلام و چشم ۸۶اییها روشن شــــــد...![]()
همونطور که انتظار می رفت امسال بچه های ۸۶ همه ی مراکز پلیمری رو تسخیر کردند و ظاهراً هرجا حداقل یک نماینده از ما هست...![]()
اما برای اینکه همه در جریان این افتخار آفرینی ها قرار بگیرند (و یا به تعبیر یکی از دوستان بفهمیم کیا همچنان با هم همکلاسی می مونن
)، قبول شده ها توی نظرات همین پست، رتبه، دانشگاه و گرایش قبولیشون رو اعلام کنند تا همه باهم کیــــف کنیم![]()
اما از همه این حرفا گذشته:
مبـــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــه![]()
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ساعت 23:45 توسط امیرسها فرنیا
|
...........سلام - خوش آمدید........... این وبلاگ متعلق است به همه ی بچه های پلیمر ورودی 86 دانشگاه علوم و تحقیقات. محلی برای به اشتراک گذاشتن اخبار، بحث و تبادل نظر، بیان درددل ها، ابراز رفاقت ها و حل مشکلات.