بعــــد از مدتها صبر و بلاتکلیفی، امروز بالاخره نتایج نهایی کنکور ۹۱ هم اعلام و چشم ۸۶اییها روشن شــــــد...

همونطور که انتظار می رفت امسال بچه های ۸۶ همه ی مراکز پلیمری رو تسخیر کردند و ظاهراً هرجا حداقل یک نماینده از ما هست...

اما برای اینکه همه در جریان این افتخار آفرینی ها قرار بگیرند (و یا به تعبیر یکی از دوستان بفهمیم کیا همچنان با هم همکلاسی می مونن)، قبول شده ها توی نظرات همین پست، رتبه، دانشگاه و گرایش قبولیشون رو اعلام کنند تا همه باهم کیــــف کنیم

اما از همه این حرفا گذشته:

مبـــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــه